奇哥7月

Me Myself & I (Lux Holm & Rivo Remix) - Lux Holm、G-Eazy、Rivo

小豆之家:

Oh, it's just me, myself and I
这就是完完全全的我
Solo ride until I die
一生都将唯我独尊
‘Cause I got me for life (Yeah)
因我已掌控自己的人生
Oh, I don't need a hand to hold
我不需要有人施以援手
Even when the night is cold
就算长夜漫漫
I got that fire in my soul
我的灵魂燃烧着炙热焰火

And as far as I can see, I just need privacy
就目前来看 我很需要私人空间
Plus a whole lot of tree, fuck all this modesty
还有享用不尽的大麻 不想再卑躬屈膝
I just need space to do me
我只是需要空间提升自己
Give the world what they're tryna see
满足世人的期待
A Stella Maxwell right beside of me
超模Stella Maxwell就在我身边
A Ferrari, I'm buyin' three
法拉利豪车 我一口气就买了三部
A closet of Saint Laurent, get what I want when I want
满衣柜的圣罗兰华服 我想穿哪件就穿哪件
‘Cause this hunger is drivin' me, yeah
对名声的渴望一直推动我前行
Oh, it's just me, myself and I
这就是完完全全的我
Solo ride until I die
一生都将唯我独尊
‘Cause I got me for life (Yeah)
因我已掌控自己的人生
Oh, I don't need a hand to hold
我不需要有人施以援手
Even when the night is cold
就算长夜漫漫
I got that
炙热的焰火

Fire in my soul
在我的灵魂里燃烧
And as far as I can see, I just need privacy
就目前来看 我很需要私人空间
Plus a whole lot of tree, fuck all this modesty
还有享用不尽的大麻 不想再卑躬屈膝
I just need space to do me
我只是需要空间提升自己
Give the world what they're tryna see
满足世人的期待
A Stella Maxwell right beside of me
超模Stella Maxwell就在我身边
A Ferrari, I'm buyin' three
法拉利豪车 我一口气就买了三部
A closet of Saint Laurent, get what I want when I want
满衣柜的圣罗兰华服 我想穿哪件就穿哪件
‘Cause this hunger is drivin' me, yeah
对名声的渴望一直推动我前行
Oh, it's just me, myself and I
这就是完完全全的我
Solo ride until I die
一生都将唯我独尊
‘Cause I got me for life (Yeah)
因我已掌控自己的人生
Oh, I don't need a hand to hold
我不需要有人施以援手
Even when the night is cold
就算长夜漫漫
And as far as I can see
就目前来看 (我很需要私人空间)

小豆之家敬上!

评论

热度(5)